Hqmi Ben 1 Mn'ye Toto Tamuz'u aldım.1 sene oynadıkdan sonra 11.500 Mn'ye Lazio'ya sattım.Klüb'ün finansı epey rahatladı.Piatti'yi bir kaç klüb de istiyor ama 7mn'ye satıcam.
srommels Cruzeirodan Carlos 5m, milan a 30m+%50 2.satıştan pay Lazio dan Alessandro tuia 3.4m, barcaya 24m+%40 pay BJK dan Batuhan karadeniz beleş, 6.5m+%50 pay torinoya. Yüzdelik olaylara siz sakın girmeyin. Gereksiz nakit alın daha iyi.
_extinction_ werder deyken diego 23mytl idi.barça sırasıyla 55mytl,61mytl,71mytl teklif yaptı , ocak ayına gelince de 72myt+gudjohnsen i teklif etti ama hiçbirini kabul etmedim , en son transfer haberi olarak 101mytl lik teklif yapacağı konuşuluodu ama save kaydım gitti(en son save kaydımda diego nun değeri 23mytl den 42mytl ye çıkmıştı , o da yaklaşık 1senede)
ZeKiRDeK Orjinal Mesajı Yazan: mustang_17 lulinha 500k ya aldim 25 milyon euro ya sattim bende 3milyon dolara aldım şimdi valencia, sevilla, milan, liverpool ve r.madrid istiyo 55 milyon dolar önermişlerdi ama tüm teklifleri reddet seçili olduğu için hemen reddettiler :D iyikide reddetmişim
MaTRiX_257 Genero Zeefuik 300k ya aldım şuanda 20 yaşında değeri 7m ama satmayı düşünemeyeceğim kadar iyi oynuyo :D