Hqmi Adana Demirspor'la maçım vardı.Adamlar kaleme gelemedi.Maç sonu bi baktım ve o an koptum:D0 şutları vardı.Ara sıra da benim kaleci ısınma hareketleri felan yapıyordu.Canı sıkılıyordu.Skılımasın diye benim oyuncular kaleciye pas felan atıyordu:D
Cristiano_7_17 yaw en azindan adamalar senden daha cook faul, daha cook sari ve kirmizi kart arti daha cook hava hakimiyeti varmis :D ha seyi unttum adamlar sende daha cook ofsayt bile olmus yani anliyacagin mac adamalrin ustunde oynanmis :D
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: srommels pff şaka mı bu şimdi adana demir e benim gs 15 atar. adana gene iyi dayanmış Tek şut,tek korner attırmadan 15 tane at bakalım;)
ogun217 yazıklar olsun sadece 3300 seyirci mi vardı maçta be...:) :eek: :rolleyes: :cool: :p ;) :D :o :(