Arkadaslar, master ligte sanirim bitime 2 mac kala maca girmeyim hata verior ve pes kapanıyor. Normalde mac yapabiliorum her sekilde ama master ligde bu maca giremiyorum acaba baskasinda bu problem var mi yada biliorsaniz nasil fixleyebilirim. tesekkurler.