ceday Arkadaşlar Ben 101 Face Yamasını Yükledim Gol Attıktan Sonra Oyuncuların Sevincini yada Gol Anını Göstermiyo..Kaleciyi Gösteriyo Bunu Nasıl Düzeltebiliriz??Şimdiden Cevaplarınız İçin Teşekkür Ederim