Darkness_Rebel Çoğu kişi bu oyuna başlamış ama hile açanlar çokmuş bende oynamak istiyorumda neleri yüklemem gerekli (bandobras yardım et :D) Başka oynayanlar varmı bu oyunu ?
Cr9 bi sitede vardı programlar gerektirodu ama güzel oluyo:) EDİT:Burada var ama üye olmak gerektiriyo bende merek ettim bi bakıcam:)
TheXeroX Orjinal Mesajı Yazan: Darkness_Rebel yaa abi :P neyse sen yenisini de bulursun :D :D:D:D:D:D:D:D
bandobras ben size en yenisi vereyim çok basit ben kullanıyorum türk serverler çok;) İNDİR 3.6 mb:D NAME YAZan yere nickiniz sonra alttaki internete tıklayın ve bekleyin;)
uurture Türk server'lar çok geç açılıyor 10-15 dk sonra açılıyor deli oluyorum genellikle İtalyan serverlarını tercih ediyorum...