Ottoman Ligde durumun fena değil ama gelecek sezon Avrupa kupalarına katılmak istiyorsan biraz daha yükselmelisin.
Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: _ILKER_ Bi hazrılık maçı yap çok kötü bi takımlada gol görelim:D :D:D
Midd Orjinal Mesajı Yazan: _ILKER_ Bi hazrılık maçı yap çok kötü bi takımlada gol görelim:D Olabilir Gol yiyemmi krdes Arkadaslar maca gıdıyorum 1 veya 1 bucuk saaate gelip ss atcam ;)
Midd İrişe bomba gibi bi teklif,Ve kabul ettim Yeni takımım arsenal !!! Ve arsenalin Kadrosu Ve taktigim Arkadaslar bundan önce lyondum onda cl yi aldım ligi 2 ci sırada tamamlamıstım sonra lyondan istifa ettim Takımım arsenal oldu.
Midd Orjinal Mesajı Yazan: Roy Keane Başarılar Ozan. sagol mert , birazdan lig baslıcak ss ler gelcek !