Süper bir sezon geçirmişsin.Bir kaç sorum olacak Sayın İriş;
1)Yeni sezonda transferler olucakmı?
2)Transfer(ler) olursa hangi mevkiiye olabilir?
3)Bu sene takımınızdan memnun olmalısınız,fakat yinede göndermek istediğiniz oyuncular varmı?
4)Önümüzdeki sezon hangi takımla çalışmayı düşünüyorsunuz?
Teşekkürler.