gol2 arkadaşalr bildiğiniz gibi pes2008 açılışta zorluk seviyesi falan istiyor bende bu sorun pes6 da oluyor sürkli açılışta save falan diyor bide kaydettiğim şeyler siliniyor ltfn yardım ederseniz çok seviniriim