Ben Trabzonsporla başladım. Jeffersonu hep oynattım ilk oynamaya başlayınca 26 yaşındaydı. 30 Yaşında Real Madrid'e 46m a sattım... Adamın geliştirdiğin özellikleri 99 oluyor...
Ardayı GS'den aldım 6.68 e 6 sezon sonra Chelse'ye 40m'a 1 yıllığına kiraladım. Çünkü o mevkide diğer küçük yetenekleri geliştirmek için. Daha sonra Bu yıl Barcelonaya kiraladım 28,800m'ye.
Willian'diye bi oyuncu var Brezilyalı Onu aldım 7m'ye şuanki fiyatı 46m ve yaşı 24
Joa Matinhoyu aldım 23 yaşında 9m ye, şu anki fiyatı 29 yaşında 54m
YA bi defans oyuncusu aldım yaşı şu an 24. belçikalı. Milli takımda da oynuyordur. Fer... diye bişeydi... Adam manyak gelişiyor. Tackling mackling falan 99 oldu. Aldığımda 12m idi şimdi 70m