O pozisyonda bence Edu'nun hatası yok.Volkan'ın bir anlık konsantrasyon eksikliği ve zamanlama hatasından kaynaklanan bir gol oldu bence.Ayrıca Volkan tek elle topu almaya çalışıyor sanırım bence çift elle çıkması gerekir o topa,ayrıca tam top geldiğinde bakarsanız Volkan'ın öyle bir zamanlama hatası varki top geçiyor Volkan geriye topa bakıyor.