Wisla Krakowda Dariusz Dudka var LB-LWB-CD,Fabinho Toulouse'dan aldım biraz yaşlıdır ama iyidir,Achille Emana bu adam sol açık hariç orta sahanın heryerinde oynuyo ve çok iyi gelişiyo.Hertha Berlinde bu 3 adamı ilk senemde yaklaşık 6 milyon euro ödeyerek almıştım.
Ayrıca Belçika'nın Standard Liege takımındada çok iyi oyuncular var.