Orjinal Mesajı Yazan: sedat_gencfb
Orjinal Mesajı Yazan: kralefe
kardeşim bişi söylicem ama darılma konuyu açan kişi araştırma 0 insan önce bakar herkes aynı konuyo 100 kere açmış 5 YTL lik ekran kartınla 3 ytllik korsan youn almışsın birde taraftar bkliyorsun al 200 ytl ekran kartı bak bakalım o zaman allhım yarabim
herkezin bütcesi senin gibi olmaya bilir + olarakta hiç bi akıllı gidip 200 ytlye oyun almaz.
200 YTL'lik oyun al demiyo sana zaten,kaliteli ekran kartı al demek istiyor.Bütçen o kadar değilse,Low kalitede oynuyorsan grafik olarak çok üst düzey bişey,seyirci olmasını vs. beklemeyeceksin.Bilmem anlatabildimmi?Ayrıca mesajlarımızı yazarken kavga boyutuna getirecek şeyler yazmaktan kaçınalım.