BERoKoNy arkadaşlar dediğim gibi bunları indirdim kitserver ı pes 2oo8 içine çıkardım kurdum.sonra yamaları dediği gibi kitserver içine attım burada işim bitiosa oyunda cıkmadı eğer bu kdr deilse dewamı warsa yardım edin!!!tskler