ramses1907 ark pes2008 türkcell süper lig cd sini aldım kurdum ve oyunu açmaya çalışıom bu hatayı veri d3dx6_30.dll bulunamadığından bu uygulama başlatılamadı.uygulamanın yeniden yüklenmesi sorunu giderebilir lütfen ardımcı olurmusunuz
BERoKoNy Orjinal Mesajı Yazan: ramses1907 ark pes2008 türkcell süper lig cd sini aldım kurdum ve oyunu açmaya çalışıom bu hatayı veri d3dx6_30.dll bulunamadığından bu uygulama başlatılamadı.uygulamanın yeniden yüklenmesi sorunu giderebilir lütfen ardımcı olurmusunuz önce snn için özel upload ettiğim d3dx6_30.dll nin url sini werim.rar içinden çıkar kurulum yazdıgım yeri oku oraya kaydedeceksinarkadaşım aynı şey dünde bnm başıma geldi pes 08 i kurarken o cıktı.inspirat tema kullanıomusun???temadanda kaynaklanan bişey.cünkü güncelleştirmelerle birlikte ayar bozuklukları oluyor. umarım işine yarar :) http://rapidshare.com/files/110727189/d3dx9_30.zip.html