b 'de başlarsın şampiyon olduğunda 1.lig desin demektir.
ama direk 1.ligden de başlayabilirsin. sen ligi seçip seni 2. lige attığında, sol altta tümünü temizle diye bir tuş yazar ona tıkla sonra takımını 1.lige koy ve 1.ligde olmasını istediğin diğer takımlarıda seç ve diğer ligleri rasgele ayarlattır . istersen dünya karması bile yapabilirsin. man utd .milan bercelona ..vs:cool: