seferoglu Orjinal Mesajı Yazan: __BuRaK yedekler çok az değlmi ya? :) arkadaşım bu preimier lig de yedekler bu kadar olduğu için böyle normalde 21 oyuncu var kadroda
FIFACI_09 naniye yazık deilmi ne yedek hem mençıstır böle değil başlık hatalı yani kendi kurduğum mençıstır olabilir
FIFACI_09 :D :D Manchester Yazmak Zorum Gidiyo :D :D :D :D :D :D :D Oyüzden Mençıstır Yazıyom :D :D :D
.Hakan. isteyen istediğini yazmakta özgür tabi :D ilkokuldaki fencim aklıma geldide einstein ı aynştayn die yaziodu :D
FIFACI_09 Orjinal Mesajı Yazan: seferoglu bendede yok ama dikkat edersen 74 olan kaleci 78 lik oyuncunda var
FIFACI_09 Orjinal Mesajı Yazan: Ce11at isteyen istediğini yazmakta özgür tabi :D ilkokuldaki fencim aklıma geldide einstein ı aynştayn die yaziodu :D :D