sevgili arkadasim once kitserveri aliyorsun..... sonra kurulu olan pes6nin icine atiyorsun.. hani data felanb varya oraya ama datanin icine deil. sonra ornek olarak mesela stadyum ekliyeceksin ya.. indir stadyumu koy kitserverdeki stadyum dosyasinin icin sonra kisterveri calsitir gir oyuna orada vardi.. ama stadi mactan once forma secme bolumunden sececeksin.