dawn1453 Arkadaslar benim oyunum program ekle/kaldır'da gozukmuyor.Oyunum rarlıydı.Guncellemeyi kuramıyorum.Yardımcı olabilirmisiniz
mclaught arkadaşlar bendede kurulmuyordu ama pes 2008 işine attığım crackı sildim ilk yüklediğimdeki pes2008.exe dosyasını attım ve sonra patchı kurdum bende bu şekilde işe yaradı..