FIFACI_09 FIFA daki en güzel hareketiniz?? hangsidir Kimle Yaptınız :confused: ? Benim hareketim:Semihle yaptım alex ortayı açtı semih vole roveşata karışımı bişey yaptı kalecinin parmağına çarpıp gol girdi.
NeFaKo tabikide ronaldinho ve c.ronaldo ile ilhan mansız hareketi çok hoşuma gidiyor oyuncunun tepesinden geçiyor çaresizce bakıyor tabi bide aşırtma vuruşlar kalecinin çaresizliği :D
NeFaKo birinde online oynuyoz kaleye doğru şut çektim 30 metre felan var top yavaş yerden gidiyor tamam gol olmaz dedim kaleci beşikten aldı topu içeri
tahsin64 benım makas hareketi çok beğeniyorum ama ben birşey sorcam arkadaşlar ya bu hamachi ağıyla online oynucem oyuna gırıom arkıde var tam bağlanıyor dıyo sonra bağlantınız keseldı yada bağlantı yapılamadı dıyo ne yapmam lazım bı yardım etsenız
TheXeroX Orjinal Mesajı Yazan: NeFaKo birinde online oynuyoz kaleye doğru şut çektim 30 metre felan var top yavaş yerden gidiyor tamam gol olmaz dedim kaleci beşikten aldı topu içeri aynısı bendede oldu çok sevinmiştim birde ronaldinho topu değişik bir hareketle ortaya açtı messide voleylo topu ağlara yolladı