-banega(ben gs kariyerimde almıştım ever'i yaklaşık 10.000.000mytl ye su an fiyatı 20lerde fiorentina & r.madrid teklif yaptı kabul etmedim)
-luan(sao paulo da oynuo , banega nın mewkisinde , daa genç banega dan fiyatı da 3milyon pası tekniği frikiği süper)
-matias silvestre(boca da oynuyo ,fazla genç sayılmaz 23yasında ama çok iyi bir defans oyuncusu)
-aythami(deportivo kariyerimde wazgeçilmez genç ve yetenekli defans oyuncum,sabredersen ilerde puyol olur)
-adailton(yetenekli defans oyuncum,her yeni kariyerimde transfer ettiğim tek isim,ileride süper olur)
-rafael sosa(estudiantes de oynuyor,16yaşında,gs kariyermde takip ettim,19yasında yılın geç oyuncusu seçilmişti,yasına göre süper)
-rafael sobis(anlatmama pek gerek yok,diğerlerine göre pahalı ama çok yetenekli&acayip gelişen oyuncu,betiste oynamakta,paraya kıyarsan ileride sana 100.000.000ytl teklif yapsalar emin ol satmazsın)
-washington(bu en son keşfettiğim oyuncu,botafogo da oynuyor,21 yasına bitiricilik,ilk temas,penaltı,cesaret 17 ,kafa 16 , herşeye açıklık getirir umarım)
ayrıca cem sultan ile efecan karaca yı iyi takip et , kesinlikle yıldız olacaklar