Cana39 Evet aşağıda yaptığım çalışmalar var... Oyucu isteklerini tercih ederim eğer Lig veya Takım isterseniz resimleri de bulup yollamanız lazım... lütfen istediğiniz stili belirtin! daha hızlı istiyorsanız ID de belirtin;) E-STYLE POLORAİD
Cana39 Agüero: http://www.upshare.eu/download.php?id=8F1569C911&setlang=en TUNCAY geliyor!!!!! ve başka bir çalışma KAZIM-KAZIM
Venom Öncelikle ellerine sağlık. E-Style değil de Polaroid yapsan daha iyi zira FM2008'de E-Style gibi 140x180 stiller güzel durmuyor.