Kaf Kef Orjinal Mesajı Yazan: BarnETTa44 krdesim üzülme ama bisi dicem deplasmnda 1 gol atmısın Evinde nasıl Yenemedın:rolleyes: Adamlar deplasmanda beni küçümsedi attım ama evimde o kadar bastırmama ragmen süper oynadılar şaşırdım
Kaf Kef Orjinal Mesajı Yazan: Roy Keane Güzel gidiyosun ama biraz haber falan yap.Ne bilim görselleştir. tmm grublara kalalım bi görsel şölen yapalım:p
Kaf Kef Orjinal Mesajı Yazan: Diego Forlan İstersen ben yaparım;) olur en azında havamız olur şükrücüm
Kaf Kef Orjinal Mesajı Yazan: Diego Forlan Sırada büyük maçlar var mı?Söyle ben yapim,şu an boşum;) Var spartak maçı yenersek grublara kalacaz