foxsel Haddi bildiren bir skor:3-0. Beşiktaş üzerinden reklam yapmaya çalışan bir takıma yeter de artar bile.
Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: foxsel Haddi bildiren bir skor:3-0. Beşiktaş üzerinden reklam yapmaya çalışan bir takıma yeter de artar bile. Aynen katılıyorum
D.V.S 7 Orjinal Mesajı Yazan: Raul Gonzalez Blanco Maçı 3-0 veya 3-1 kazanırız... :) Maçın tamamını izleyemedim ama taraftarımız İnönü'yü aratmamış. Güzel bir galibiyet oldu kendimize geldik...
N.G. BARISH Orjinal Mesajı Yazan: Stylish_Mecnun besiktas bu maci almak zorundar kendi evinde 2-0 diyorum Kardes mac coktaaan oynandi bitti bile. 3-0:D:D:D