Anxiety Evet arkadaşlar size soruyorum sorun bende mi, takımda mı? Her seferinde süper istatistik verip de yenilmekten bıktım.
Anxiety Dörtlü defans yapıyorum. Daha napabilirim ki. Defansı beşlesem orta saha boş kalıcak. Yine gol yiycem. Bide üstüne gol de atamıycam. :)
Anxiety Düz bastı oynamıyorum. Her maça farklı taktik kullanıyorum. Oyuncuları da yormadan eşit şekilde oynatıyorum. Varmı başka sorun bulan? :D
Cristiano_7_17 sorun yanlis taktik........ Turkiyeye yakisir bir taktik uret :D mesela cicek gibi yanlara acilan kosular yap... adamlara fazla kendi kafalarina gore is yapmalarina izin verme... heryseyi sen ayarla hatta kim taclari atin'a bile karis :D
07fb07 eet bitiricilik farkı... ama sakın kapanık oynama daha çok gol yersin öle defansı falan arttırma 4-4-1-1 4-3-2-1 gibi oyna bence ama 2. yarıda naaptıysan işe yaramış abi şut çektirmemişsin