yaa arkadaslar yamayı ındırıom ıcıne atamıom nası olcakk??
oyuna atmak için indirdiğin yamayı oyunun kurulu olduğu dizine yapıştır veya kur
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: