kurulum icin 4 cd den birer tane cıkan part ları masaüstüne kopyaladım.sonra 1.part ı çalıştırdım ama her birinde birer tane olmak üzrere part larda img dosyalarından hata verdi.size img adlarını wersem siz upload edermisiniz????
allah rızası icin yardım edin???
cv_0.img
cv_1.img
rs_e.img
arkadaşlar bunları upload edermisiniz noolur lütfen yardım edin :(:'(