adriano
Tamam artık almış adam daha fazla yazmaya lüzum yok.
bencede yeter
çaktığım yeter nistelroooy u al işte mal kafa
düzgün konuş
SAHA HARİKA KAFA VURUYOR
klose iyi vurur bide master ligde roberto beny eğer kafasına atarsan kaçırmaz
BENCE EN İYİ İBRAHİMOVİC VURUYOR
YES SAHA
herkese teşekkürler
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: