TheXeroX arkadaş vurduğun her kafa topu gol olsun istiyorsan toni,henry ve trezeguet derim ben... bir de podolski ve klose ama podolski o kadar iiii değil
Ray Allen_20 **İlginçtir, Barcelona ile oynadığım Ligde Yaya Toure Dışında hiç bi oyuncum kafa golü atamadı:rolleyes: Senin soruna gelince Henry,Van Nistelrooy, Klose ve Toni'yi dene:cool: **
alpachino88 ilerki senelerde matic diye bir forvet oyuncusu çıkıyor biraz geliştirirsen çok iyi işler yapar 203cm boyu var yaşı 17-19 arası bişeydi.
Ray Allen_20 Orjinal Mesajı Yazan: kazim54 bence koller.kısa boyuna rağmen toplara iyi yükselen bir futbolcu.:D :D :D Koller'in boyu kısa mı ???