Ewt ya Bendekıde DVD..Ama KORSANCI oyunu sıgdırmak ıcın yapmıs kesın..
Cunku BENI OKUDA AYNEN SOLE YAZIYOR...
"Gereksiz Olan 4 dosyayı sildim..Yükleme Esnasında Gelen Ekrana "YOKSAY" Tıkla Dewm Et yazıoudu..
Bu yuzden Bende TSL Kuramıyorm..Cunku oyunun ıcınde cs.imq yok..