Orjinal Mesajı Yazan: bart_
Hani baş sıralara bir Livorno, bir Lazio veya ne bileyim bir Boca Juniors koyarsın, 4. sıraya yine Gs'yi koyarsan anlayış gösteririm de, Valencia nedir, KOP nedir yaa :) Bir tane beste öğrenmiş tüm stad tekrarlar durur. Yaratıcılık sıfır. Marsilya tribünlerini de Beşiktaş maçında izledik. Hepsi berbat demiyorum ama onları yazmadan önce sırada nice takımlar var ;)
haklısın özellikle atmosfer dedinmi ingilizler kim yaaa allah aşkına her pozisyonda haaa huuu ne bileyim her şeyi alkışlıyolar.Mestella dünyada sahaya en dik olarak inen tribünlere sahip diye duymuştum ben bi yerde ama onlarında taraftarda iş yok anca materazzi forması giyip inter'le olan dostluklarını dile getiriyolar (özelliklede bu sene)
Bide marsilya tribünleri o maça hiç ilgi göstermemişti ama bir psg,bir o.lyon maçlarına bakarsan ne kadar iyi olduklarını görürsün