Arkadaşlar oyunumu dün gece kaydettim,çıktım.Bugün deniyorum diğer oyunum açılırken Lazio ile olan kariyerim de problem çıkıyor ve fm.exe yanıt vermiyor,Şimdi Sonlandır demek zorunda kalıyorum.
İşin Entresan tarafı Print Screen ile de görüntüyü alamıyorum.
Kayıtlı Oyun Aç bölümüne tıklayıp 'SS Lazio Stiff' klasörünü seçiyorum.Oyun açılmıyor....
Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olurlarlarsa sevinirim.
Teşekkürler