ortaalan bu cm ye forma ekleme nasıl oluyor :S bilmiyorum anlatıcak yok mu? trabzonun formasını atmak istiyom oyuna ama hala bulamadım yapamadım yardım...
MK71 Orjinal Mesajı Yazan: ortaalan bu cm ye forma ekleme nasıl oluyor :S bilmiyorum anlatıcak yok mu? trabzonun formasını atmak istiyom oyuna ama hala bulamadım yapamadım yardım... kardeş sana tavsiyem cm 08 ile yükleme çünkü oyunu bozuyor kit raportla yükle hem daha basit. bu forumda var iki tane bu türkçe olanı istersen sen ing olanınıda yükle http://soccercenter.net/dosyalar/dosya/1589/Araclar-FIFA08TR-Forma-Ekle-v2.0
panter15 Arkadaşım aynı yamayı ben zaten verdim.Yama vermeden önce foruma bakmanı tavsiye ederim.Boşu boşuna alan kaplıyo böyle tekrarlanan yamalar!!