crdsa Kablosuz fare tercih etmemin kullanım kolaylığının yanında başka nedenleri de var benim için. Örneğin canım sıkılınca onunla oynayabiliyorum :p http://www.youtube.com/v/lf-1YeXRhDU>http://www.youtube.com/v/lf-1YeXRhDU type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
MacTavish Orjinal Mesajı Yazan: Cristiano Ronaldo Logitech bu kadar dönmüyo ama:) Tamda bunu söyleyecektim logitech öntarafa doğru sivrileşiyo poposu şişman o yüzden iyi dönmüyor:D