TuNdRaLoWeR Orjinal Mesajı Yazan: _Nilmar_ gelişirse güzel olur Şu anda kötü mü sence:)? Bu arada Can başta olmak üzere destekleyen veya yorum atan herkese teşekkürler efenim,kariyerimiz tüm hızıyla devam ediyor !
TuNdRaLoWeR Schalke lig kupasında güçlü kadroya sahip Karlsruhe karşısında kazanarak adını yarı finale yazdırdı! Birçok as oyuncusundan yoksun çıkan Schalke yarı finalde Nunberg ile eşleşti !
D.V.S 7 Transferlerimizdeki son durum: Bundan sonra en fazla 1-2 oyuncu alırım. Satmayı düşündüğüm oyuncu yok. Yönetim sattığım oyuncuların paralarının hepsini verseydi 1-2 kaliteli futbolcu daha alabilirdik.:)
Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: Roy Keane Gomez süpürmüş Werder'i:) eskiden bizim bir sözümüz vardı arkadaşlar arasında parçala behçet derdik artık parçala gomez diyebiliriz :D:D:D
el kun Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: Roy Keane Gomez süpürmüş Werder'i:) eskiden bizim bir sözümüz vardı arkadaşlar arasında parçala behçet derdik artık parçala gomez diyebiliriz :D:D:D :D
Roy Keane Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: Roy Keane Gomez süpürmüş Werder'i:) eskiden bizim bir sözümüz vardı arkadaşlar arasında parçala behçet derdik artık parçala gomez diyebiliriz :D:D:D :D:D
Ottoman Kariyerinizi yeni okudum,ikinize de başarılar dilerim.Eren kanka favorimsin:);) Muhammet senden de güzel şeyler bekliyorum.Transferlerin süper.Eren sana bir tavsiye eğer uzun bir kariyer planlıyorsanız ben olsam **Rafinha**'nın yedeğini bulmaya çalışırdım.Tekrar başarılar.