Midd Arkadaslar Fm 2007-2008 de en sevmediginiz oyuncuları Ve teknik direktörleri Burda paylasabiliriz
Midd Orjinal Mesajı Yazan: tss_hami Kezman bana çok gol attığı için sevmem:D Benım ıse Agüero Ne zaman atletico ile mac yapsam adam 1 gol atmasa ölcek:D:D