igit arkadaşlar Pes 2008 donuyor acil bakarmısınız oyun ripli ama maçı ayarlıyorum loading tensonra donup kalıyor oyun ripli gereken herşeyi yaptım acil bakarmısınız ne yapmam lazım oyunu o kadar emekle indirdim bir türlü açamıyorum