Orjinal Mesajı Yazan: melikcan07
arkaşım oyunu korsan alldıysan cd boyutu küçültmek için içine ses dosyları koymuyorlar
oyun korsan ama önceden spiker vardı
Orjinal Mesajı Yazan: hhyx
oyun ayarlarından değil dostum .denetim masasından ses, konuşma müzik aygıtlarına gir ve ordaki barları en üste çek bir tanesi "sessiz" 'e gelmiştir. aynısı bana da oldu ordan düzelttim.saatin yanında hoparlör işareti varsa direk ona tıklayıp açabilirsin.
dediğin herşeyi zaten yapmıştım yinede saol ama denetim masasında ses efekti ve ses aygıtlarında, ses sekmesinde,2. sıradaki ses ayarına girdiğimde alttakilerden mikrofon seçili onla bi ilgisi olabilir mi,sizde ne seçili?