BLoodz8 beyler bende maçın başında seyirci çıkıyo ama oynarken yok yardım istiyorum acaba ayarlardanmıdır??
osi_alex **Yama falan kurdunmu arkadaşım görüntü ayarını baştan yap yeni 1 profil yarat belgelerim pes 2008 sil tekrar oyunda yenisini yarat bende öle olmuştu böle düzelttim**