15Baros http://www.youtube.com/v/FJ88BULCnVg>http://www.youtube.com/v/FJ88BULCnVg type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> sanki oyundayım gibi ya için bi hoş oldu
Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: Hell Boy bunun neresi 08 :cool: normal maç bide fifa 08 in spikeriyle çok benziıo Mükemmel bir tespit. Tebrik ederim
15Baros arkadaşlar ben sadece oyundaki sesin var oldunu yani gerçek oldunu anlatmak için bu video yu koydum saten dinlerken sanki oyundaymışım gibi dikkat ederseniz yorumcu wc 06 daki:D
betton bu adam andy gray 3-4 senedir fifa oynunda spikerlik yapıyor ve gerçektete ing. liginde spiker bnm bildiğim kadarıyla...
NeFaKo tabikide fifa oyunu türkçe spiker yapsa gerçek türk spiker kullanır herhalde crysis oyununda ipek tuzcuoğlunun sesi vardı yanlış hatırlamıyorsam
By.MeLo 2005 e kdr Ally McGrous Vardı 05 Ten Sonra 2 si Birlikte Oyuna Katıldılar Andy Gray Daha On Planda Cunlu Ally M. Yaş Acısından da büyük
15Baros Orjinal Mesajı Yazan: obaa adamın adı Clive Tyldesley miş zaten adı yazıyoda ben bu resimdeki adamın o ses olduna inanamadım:D