arkadaşlar neden hep pes 6 pes 7 gibi çıkardığı yılın son rakamını koyuyor ama bu sefer 2008 die çıkarttı.
KONAMİ nedenini fifa 08 e piyasaları kaptırmamak için erken oyun yaptık
gAZETECİLERİN peki pes 8 die bir oyun çıkacakmı
KONAMİ belli değil pes 08 in satışlarına bağlı dedi
yani pes 8 çıkarsa daha güzel olur
ama pes 9 çıktığı zaman dünya devrimi gerçekleşecek çünkü kontratlara şart koyuoruz işte ingiltere takımına gidemessin opsyon koyuyoruz KONAMİ bunun üzerinde baya çalıor