yyyildirayyy Oyunu yükledim.. Crack fln ne varsa yüklü ama masaüstündeki simgeye tıklayınca hiçbişe olmuyor.. Database editor açılıyo ama onlada oyuna giremiyorm acil yardım edEbilirmisiniz.. Oyuna nasıl girebilirimm_???
_AYDIN_ oyunu kurdugun klasorde Manager08.exe diye bir dosya var masaustundeki ise galiba database editor. o dosya ile masaustundekini degistir. bide boyle dene.
Fatih_HaN bende de aynı sorun var bide ingilizce şmyle yazıyor: FIFA Manager 08 requires at least 640MB of free swap file space.Please free the required space and re-run the game. bu nedemek oluyor arkadaşlar!?
Adanali25 Orjinal Mesajı Yazan: fatih_08 bende de aynı sorun var bide ingilizce şmyle yazıyor: FIFA Manager 08 requires at least 640MB of free swap file space.Please free the required space and re-run the game. bu nedemek oluyor arkadaşlar!? bildiğim kadarıyla bu ram'le alakalı bir durum bilgisayarının ram'ı kaç? eğer 512 ise ram'den dolayırdır...
kem_007 bende aynı sorunu yaşadım oyunu belgelerimde yeni bir dosya açıp oraya kurdum oyun açılmadı onu silip yeniden kurdum ama nereye kuracağına karışmadım c nin içine kuruldu ve oyun açıldı