BERoKoNy fifa oyununu daha önce kurmuştum sonra denetim masasından prog.ekle kaldır/oradan oyunu kaldırdım.sonra tkrr kurmaya çalıştım ama hep hata werio group1.cab hatası dio hep aynı şey ne yapmam lazım
antitamu program filesteki ea sports dosyasındaki fifa 08 i sil. sonra cd yi bilgisaya kopyala. ordan kurmaya çalış.
BERoKoNy cd deki dosyalar kopyalanmıo ztn oyunun tamamını sildim tüm dosyalarını pc den sildim kopyalama içinse salt okunur kopyalanamaz dio anlamadım gitti cd dende kuramıorum hep hata werio ??