Benim oyunda pesturka yaması ilk çıktığından beri kuruluydu gayet iyi oynuyodum ama bitek cs.img dosyası yoktu sonra internetten cs.img dosyasını indirdim sonra pesturkanın cs.img bölümünü indirip kurdum herşey güzel ama master ligde fenerbahçe ile oynarken fenerbahçe tezahüratları çalışmıyo normal hazırlık maçı yapıyorum onda çalışıyo ama master ligde çalışmıyo master lig bayağı eski yani pesturka çıkmadan önce girdiğim lig pesturkayı üstüne kurdum acaba ondanmı düzeltmenin bi yolu yokmu