arkadaslar hıc bırsey bozulmuyo oldugu gıbı duruyo masa üstüne zaten euro 2008 simgesi gelıyor pes 2008 den ayrı bır sekılde hıc bır bozukluk olmuyo korkmayın ben ındırdım kurdum sorunsuz bırsekılde oynuyorum pes 2008 e editleme yaptıgınız stadlar tezahuratlarda bozulmuyor ındırebılırsnız rahatlıkla