SuReSuZ Arkadaşlar Sizden 1 Ricam Var; 1- Siyah-Beyaz Çubuklu 2- Siyah-Beyaz Ve 3- Sadece Beyaz AYDINSPOR Formalerı Yapar Mısınız? Şimdiden Emek Veren Arkadaşlara Sonsuz Teşekkürler...
SuReSuZ http://www.zeybegim.org/as/galeri/galeri_detay.asp?id=152 http://www.zeybegim.org/as/galeri/galeri_detay.asp?id=122 http://www.zeybegim.org/as/futbolcular/egemen.htm http://www.zeybegim.org/as/logo.asp deki logoyu formalara eklerseniz sevinirim :D
SuReSuZ Çooooooooooooooooooooooooook Saol Kardeşim... Beyaz Ve Üst Siyah Alt Beyaz Formaları Da Yapabilir Misin???
Thor @esadowic Öncelikle forum kurallarına göre flood yapmak yasaktır. Ayrıca yaptığın yamaların karşılığında bir şeyler bekleyeceksen zaten koyma bu formaları. Sitedeki Aydınspor taraftarlarının ya da bu formayla ilgilenecek kişilerin sayısı tahmin edersin ki çok değil, yorum mutlaka gelecektir zamanla. Ayrıca diğer üyelere karşı da daha saygılı olmak zorundasın bu sitede.