arkadaslar dun oynarken cok ilginç olayla karsılastım paylasım dedim ben antalyasporu yonetıyorum ve ilk haftalarda kotu baslamama ragmen son 3-4 hafta iyi gidiyordum onemli puanlar alıyordum ta ki istanbulspor macına kadar ben istanbulsporu 2-0 yendim. mutluydum tabi takım konusmasını yapıp dvm ettim ama gelen haber beni hiçte mutlu etmedi haberde 2 -0 yenilmiş gozukuyodum gollere bakınca ben atıyorum ama sonuc onlar yenmiş:D:D:D
cok rahat bi galıbıyetti amaaaaa

bunu gorunce sok oldum ama cokta güldum

bide haebrde rahat kazandı dio
