budaklar arkadaşlar pes 2008de maç başlarken ve pozisyon replaylarında çıkan reklam konami oldu bu geçici mi yoksa başka bi hata mı ?
budaklar arkadaşım şimdi bu sorun herhalde master ligten kaynaklanıyor.master lig biterse düzelebilir belki:D