fuat67 Arkadaşlar fm2008 i playstation 2 de oynayabiliyormuyuz? ps2 için varmı? illa pc de mi oynamamız gerekiyor? bilgisi olan arkadaşlar sorumu yanıtlarsa sevinirim. Şimdiden çok teşekkür ederim.
fuat67 hani diyorum ki evde bilgisayar yok, o yüzden playstation da oynamak zevkli olur yada zevkli olmaz gibi bi lüksüm yok zevksizde olsa oynarım :)