Arkadaşlar bende mi bir sorun var yoksa yamadamı anlamadım dosyalarda fifa 2004 diğer dosyalar bölümünde fifa 2004 2007-2008update var .indirmeye çalıştım rapishdare açıldı. aslında rapishdare den ndirebiliorum ama free ye basınca hani bir kutu açılıyor ya oraya 4 rakam sığıyor ama bana yazdıkları hep 4 den fazla oluyor.bu yüzden hata veriyor. bi bakarsanız.