Uakaan Orjinal Mesajı Yazan: we8_efsanesi Biraz ağır konuşuyorsunuz.Herkes sizin gibi sabırlı olmayabilir. Herkes bizim gibi sabırlık olmak zorunda değil ama herkes bizim gibi biribirine,emeğe saygı duyması gerekir.
Neo Orjinal Mesajı Yazan: we 2009 yama nerde? Kendini akıllımı sanıyorsun? Banlanınca yeni hesap açıyorsun. Bu hesabın ile beraber diğer hesabında kapatılmıştır.